Benvidos de volta!!

Temos unha boa noticia esta semana!

Gracias ás xestions do director da Orquesta da Agrupación Lucas Blanco, tres compañeiros que por avatares da vida estuveron ausentes fa formación durante una temporada volven a estar connosco. O camiño será mais doado ca sua compañia.

De esquerda a dereita Xurxo (laude), Martin (laude), o fillo de Lucia (ainda non toca😉) e Lucia (bandurria). Están acompañados nesta fotografía por Rafael Vázquez presidente da Agrupación Musical Albéniz.

Más entradas

Deixa un comentario